top of page

Aplicació i anàlisi personal des de la semiòtica


Analitzaré la següent imatge (realitzada i editada per mi, de fet sóc el "model") des del punt de vista denotatiu i connotatiu.


Pel que fa al punt de vista denotatiu, és a dir, descriptiu, és veu un noi(jo) aguantant un mirall en diagonal en mig del bosc, i mirant cap a ell. L'especial de la foto és que el mirall, en comptes de reflectir el que hi ha al davant, mostra el que hi ha darrera meu.


Pel que fa al punt connotatiu, el significat de la imatge, hi ha dos "missatges" a la imatge.

El primer, i més clar, és el missatge de que em considero una persona transparent que, tot i les meves inquietuds, dilemes i reflexions, em marca la sinceritat i "l'anar de cares".


El segon fa referència a les meves aficions, els meus gustos. Sóc una persona que des de ben petit he sentit inquietud per la natura, pels boscos i els seus misteris. Dins meu es troba molt arrelada, i és un dels llocs on puc estar amb mi mateix, on em sento més còmode i tranquil.


Posts  
Recientes  
bottom of page